Sipariş İptali ve İade

Sipariş İptali ve İade

Ödemesi henüz yapılmamış tüm siparişlerinizi koşulsuz ve şartsız iptal edebilirsiniz.
WhatsApp destek hattımızdan irtibata geçerek sipariş numaranızı iletmeniz yeterli olacaktır.

Basılı ürünlerde Sipariş iptali
Eğer ödeme yapılmış ise;

a) Ödeme yapıldıktan 15 dk. sonra siparişiniz işleme alınır. Bu süre içinde sipariş iptal edilecekse bizimle info@rivamedya.com.tr e-posta adresimizden yada WhatsApp destek hattımızdan irtibata geçerek sipariş numaranızı iletmeniz gerekmektedir.
b) İşleme alınarak tasarımına başlanmış baskılı ürün siparişlerinizde, tasarım baskıya gönderilmemiş ise grafik tasarım ücreti ve ödemeyi Banka veya Kredi Kartı ile yaptıysanız banka komisyonu ödemenizden düşülerek vereceğiniz hesap numarasına en geç 10 (on) iş günü içerisinde Havale / EFT yolu ile ödeme iadesi yapılır.
c) Grafik tasarım işlemi tamamlanarak baskı onayınız sonrası matbaa ‘ya gönderilen siparişlerinizde iptal ve iade imkanı bulunmamaktadır.

Basılı ürünler haricindeki siparişlerinizin iptali
Eğer ödeme yapılmış ise;

a) Ödeme yapıldıktan 30 dk. sonra siparişiniz işleme alınır. Bu süre içinde sipariş iptal edilecekse bizimle info@rivamedya.com.tr e-posta adresimizden yada WhatsApp destek hattımızdan irtibata geçerek sipariş numaranızı iletmeniz gerekmektedir.
b) İşleme alınmış olan siparişlerinizde iptal ve iade imkanı bulunmamaktadır.

Basılı ürünlerde İade Şartları ve İşlemleri;
a) Organize matbaa ürünlerinde toplu üretimden kaynaklanan nedenlerden dolayı adet, ebat, renk, lak, kesim hataları olabilir. Organize Matbaa ürünlerinde İade imkanı bulunmamaktadır.
(Firesiz, sıfır hatalı, baskı garantili işleriniz için mutlaka Özel Üretim (Kişiye Özel Kalıp) tercih edilmelidir.)
b) Özel Üretim (Kişiye Özel Kalıp) basılı ürünlerde tasarımdan kaynaklı olduğunu düşündüğünüz hatalar nedeniyle yapmış olduğunuz iade talepleri kabul edilmemektedir. (Yapılan tasarımlar, baskıya verilmeden önce onayınıza sunulmaktadır. Baskı onayı vermeden önce bütün bilgileri kontrol etmeniz gerekir. Baskı onayı vermiş olduğunuz içerikle ilgili hiçbir sorumluluk kabul edilemez.)
c) Özel Üretim (Kişiye Özel Kalıp) baskılı üründe herhangi bir üretim hatası bulunması halinde, siparişinizi kargodan teslim almanızı takip eden 3 (üç) gün içerisinde WhatsApp destek hattımızdan iletişime geçerek sipariş numaranız ile şikayetinizi bildirebilirsiniz.
d) Sizinle irtibata geçerek şikayetinizi kanıtlayacak ürüne ait fotoğraf veya video kaydı istenerek baskı işlemini gerçekleştiren matbaa ile iletişime geçilerek sorununuz iletilecektir.
e) Gerekli görülmesi halinde ürünü incelenmek üzere eksiksiz olarak baskı işlemini yapan matbaa ‘ya göndermeniz gerekmektedir.
f) Matbaa ‘da kalite Kontrol ekipleri tarafından yapılacak detaylı inceleme sonucunda üretimden kaynaklı bir hata bulunması durumunda, siparişiniz ÜCRETSİZ olarak yeniden basılacak ve ‘Anlaşmalı Kargo ile (%50 indirimli) karşı Ödemeli’ olarak sistemimizde kayıtlı olan adresinize yeniden gönderilecektir.
g) Üründe herhangi bir üretim hatası bulunmaması halinde, ürününüz sistemimizde kayıtlı olan adresinize ‘Anlaşmalı Kargo ile (%50 indirimli) karşı Ödemeli’ olarak yeniden gönderilecektir.

* Ücretsiz olarak yeniden basılacak olan siparişlerinizin tasarımlarında herhangi bir değişiklik talebinde bulunamazsınız, ilk baskıya gönderilmeden önce onaylamış olduğunuz tasarım tekrar basılarak tarafınıza gönderilecektir.
** Özel Üretim (Kişiye Özel Kalıp) basılı ürünlerde üretimden kaynaklı olabilecek veya üretimden kaynaklı hatalar nedeni ile yapılan kargo gönderimleri (matbaadan gönderim) kargo ücreti alıcıya aittir ve Riva Medya tarafından KARŞILANMAZ.